بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تلنگری به رژیم غذایی بدنسازان





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تلنگری به رژیم غذایی بدنسازان

1017

 تلنگری به رژیم غذایی بدنسازان

رژیم غذایی همواره بخش تکمیلی تلاش های شما در باشگاه است. اما رژیم های خود سرانه و تجویزهای  غیر عادی دلیل اصلی شکست خوردن خیلی ها در مورد اهداف شان است.  شاید خیلی ها با شدت کافی تمرین کنند، اما به علت عدم پیروی از رژیم درست غذایی از رسیدن به هدف خود باز بمانند.آنچه در این مقاله می خواهید اشاره به نکاتی از سوی کریگ ریچارد سون بدنساز حرفه ای IFBB است که اصول را برای رژیم های غذایی مشخص می کند و اشاره  به برخی اشتباهات رایج در رژیم های بدنسازی دارد.


بزرگترین اشتباه رژیمی

بزرگترین اشتباهی که می بینیم بعضی ها در مورد رژیم غذایی مرتکب می شوند این است که از صفر تا۱۰۰ را یک مرتبه طی می کنند. وقتی کسی که تا بحال رژیم خود را بیش از حد سفت و سخت کند دچار مشکل می شود. اگر سعی دارید که وزن خود را خیلی زیاد یا خیلی سریع کم و زیاد کنید، با شکست مواجعه خواهید شد. این ناراحت کننده است. چون برای تغییراتی را اعمال کنید به ایجاد اصلاحات و  تغییراتی را اعمال کنید که می دانید در طول سال می توانید به آن متعهد بمانید.

سر فصلی برای رژیم کات

برای کات تر شدن و سوزاندن چربی های اضافی بدن کربوهیدرات خود را در حد پایه مصرف کنید و واکنش های بدن را نسبت به آن مورد توجه قرار دهید. معیار خوب برای شروع این است که ۵/۱ برابر پروتئین مصرفی روزانه از کربو هیدرات ها استفاده کنید. بنابراین اگر روزانه ۲۰۰گرم پروتئین می خورید،۳۵۰ گرم کربو هیدرات باید مصرف کنید. اکثر آن باید از منابعی مثل جو دوسر، سیب زمینی شیرین،برنج قهوه ای، و. . . باشد که کربو هیدرات مرکب هستند. از این حد به بعد باید واکنش های بدن را ارزیابی کنید واز آینه هم به عنوان راهنما بهره بجوئید. اگر چربی سوزی اندکی آهسته شد شاید لازم باشد که روز بعدش ۵الی ۱۰ گرم از کربوهیدرات مصرفی کم کنید یا مقداری سدیم مصرفی را کاهش دهید. بخش عمده ان بستگی به شناخت شما از بدن دارد و اینکه چگونه واکنش نشان می دهد. اما عامل اصلی این است که پشتکار به خرج دهید ومستمر کار کنید تا نتیجه حاصل شود.
 تلنگری به رژیم غذایی بدنسازان
توصیه برای افزایش وزن

روش های متعددی جهت افزایش حجم و وزن وجود دارد که من به ذکر چند نکته ساده دراین مقاله بسنده میکنم . فرض کنیم که تمرینات سختی انجام می دهید، اگر وزنتان اضافه نمی شود با اتکا به مکمل های پروتئینی به عنوان میان وعده کالری مصرفی خود را افزایش دهید.

شایدنتوانید یک عدد سینه مرغ اضافی بخورید، اما می شود که به صورت نوشیدنی به بدن کالری اضافی رساند. بنابراین نوشیدنی های پروتئینی برای کمک به افزایش پروتئین و کالری مصرفی علی هستند و در این حال نیازی نیست که حجم  زیادی غذا بخورید. تعداد وعده های مشخصی را برای هر روز هدف قرار دهید (۶ الی ۸ وعده خوب است) و هر چند ساعت یکبار غذا بخورید تا بدن در حالت آنابولیک باقی بماند . هرگز هیچ وعده غذایی را از دست ندهید.

رابطه کربوهیدرات و تمرین سنگین

تمرین سنگین در واقه سنگ بنای بدنسازی است. اگر همیشه با وزنه های سنگین تمرین نمی کنید،در واقع انگار که تمرین نمی کنید.برای آنکه بتوانید تمرینات سنگین را دنبال کنید، لازم است که مقدار کربوهیدارت مصرفی در ۹۹ درصد از اوقات در حد قابل قبول باشد.

نیازی نیست که با هدف کات کردن بدن مصرف کربوهیدرات را آنقدر کاهش دهید که به شدت تمرین تان لطمه وارد کند. من یک بدنساز حرفه ای هستم بنابراین موضوع برایم متفاوت است. تنها زمانی که کربوهیدرات مصرفی ام محدود است، حد فاصل یک هفته مانده به مسابقه است که در آن اوقات تمریناتم خیلی شدید نیست در نتیجه نیاز به کربوهیدرات زیادی هم ندارم. اگر می خواهید تمرینات سخت و شدیدی انجام دهید،کربوهیدرات را درحد متوسط مصرف کنید تا بتوانید در عین حال چربی هم بسوزانید وتمرینات خوبی هم اجرا نمایید.

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


شش − = 3

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز