بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تقویت عضلات شانه و پهلو





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تقویت عضلات شانه و پهلو

576

پهلوبا انجام این ورزش ساده در مدتی کوتاه تغییرات چشمگیری را در فرم بدنتان ایجاد کنید.
وسیله‌ای که برای انجام این تمرین به آن نیاز دارید، یک عدد دمبل ۲ یا ۳ کیلوگرمی است. اندام‌های هدف در این تمرین شانه‌ها، شکم، و پهلو‌ها هستند.

۱٫بایستید و پا‌هایتان را به اندازه کمی بیشتر از عرض شانه‌ها باز کنید.

عضلات شانه
دمبل را با دستِ راستتان در کنار پهلوی خود بگیرید و با دستِ چپ پشت سرتان را لمس کنید؛ به طوری که آرنج به سمت بیرون خم شود.
۲٫از کمر به سمت راست خم شوید، به طوری که دمبلِ موجود در دست راستتان در طولِ پای راست به سمت زانو‌ها برود (اجازه ندهید که تنه‌تان به جلو خم شود).
۳٫سپس به حالت اولیه برگردید.
۴٫این حرکت را ۳۰ بار انجام داده و سپس جهتِ خود را تغییر دهید. این تمرین را ۳ بار تکرار کنید.

منبع: تبیان

نظر خود را بگذارید


7 − = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز