تفاوت اسکوات معمول با اسکوات از جلو

تفاوت اسکوات معمول با اسکوات از جلو

 تفاوت اسکوات معمول با اسکوات از جلو

هر چند این دو حرکت با هم شباهت دارند ولی فشار کاملاً برابری ندارند . در اسکوات از جلو به این دلیل که وزنه در جلوی بدن نگه داشته می شود ، در طول تمرین بالاتنه در حالت صاف تری قرار می گیرد و اساساً به این معنی است که فشار بیشتری روی عضلات چهار سر شما  اعمال می شود و در عوض فشار وارد شده به پشت پا و باسن نسبت به اسکوات معمول کاهش می یابد.

اگر احساس می کنید که اسکوات معمول فشار مورد نظر را به چهار سر شما وارد نمی کند و در عوض فشار زیادی به پشت پا و باسن منتقل می شود ، اسکوات از جلو جایگزین مناسبی به شمار می آید.

منبع : jafarpoor.com

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.