تفاوت اسکوات معمول با اسکوات از جلو

 تفاوت اسکوات معمول با اسکوات از جلو

هر چند این دو حرکت با هم شباهت دارند ولی فشار کاملاً برابری ندارند . در اسکوات از جلو به این دلیل که وزنه در جلوی بدن نگه داشته می شود ، در طول تمرین بالاتنه در حالت صاف تری قرار می گیرد و اساساً به این معنی است که فشار بیشتری روی عضلات چهار سر شما  اعمال می شود و در عوض فشار وارد شده به پشت پا و باسن نسبت به اسکوات معمول کاهش می یابد.

اگر احساس می کنید که اسکوات معمول فشار مورد نظر را به چهار سر شما وارد نمی کند و در عوض فشار زیادی به پشت پا و باسن منتقل می شود ، اسکوات از جلو جایگزین مناسبی به شمار می آید.

منبع : jafarpoor.com

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.