بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تعداد ست ها در برنامه بدنسازی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تعداد ست ها در برنامه بدنسازی

2070

تعداد ست ها در برنامه بدنسازیتعیین دقیق مقدار ست در برنامه بدنسازی یکی از مهمترین قسمت های طراحی برنامه بدنسازی می باشد. این که شما چه اهدافی را در بدنسازی جستجو می کنید. مستقیما با تعداد ست های شما در برنامه بدنسازی در ارتباط است. اگر قصد ساخت عضلات را با کیفیت خیلی خوب دارید حتما باید از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده کنید. خیلی از مربیان بدنسازی بدون کوچک ترین اطلاعی در مورد علم تمرین بدنسازی شروع به طراحی برنامه های تمرینی می کنند که درهمچین مواقعی ورزشکار به دلیل نتایج کم از ورزش بدنسازی دلسرد می شود. در واقع برنامه نویسی برای افراد سطح مبتدی یا متوسط و یا پیشرفته بسیار متفاوت می باشد . هر چقدر در مراحل عالی تری قرار داشته باشید برنامه بدنسازی از نظر تعداد ست ها و سیستم ها سخت تر خواهد شد. اما به طور کلی اگر قصد دارید بیشتر عضله بسازید باید از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده کنید.
طبق تحقیقات افرادی که در مدت ۶ هفته از ست های بیشتری در برنامه بدنسازی خود استفاده کرده اند توانسته اند عضلات بیشتری را در این مدت بسازند. و افرادی که از ست های کمتر استفاده کرده اند با درصد خیلی کمی عضله مواجع شده اند. پس در هر سطح تمرینی که قرار دارید سعی کنید به مقدار مناسبی تعداد ست های خود را افزایش بدهید. چون افزایش تعداد ست ها یعنی افزایش بیشتر فیبرهای عضلانی و در نتیجه ساختن بیشتر عضلات. استفاده از سیستم هایی که شما را محدود به ۱ ست و یا ۲ ست می کند اگر از فشار مضاعفی برخوردار باشد می تواند مناسب باشد. اما اگر قصد دارید عضلات خود را کات تر کنید. در همچین مواقعی ست های زیاد برای شما مناسب نیست. و شما باید از ترفند دیگری در برنامه بدنسازی خود استفاده کنید. مثلا باید از سیستم هایی استفاده کنید که با تعداد خیلی کمی از ست ها بتوانید فشار زیادی را به عضله وارد کنید و همچنین ضربان قلب خود را در حد متوسط بالا ببرید. استفاده از ست های خیلی طولانی که باعث می شود شما ساعت ها وقت خود را در باشگاه سپری کنید به هیچ عنوان مناسب نمی باشد. و حتی می تواند باعث کاهش حجم عضلات به واسطه ترشح هورمون کورتیزول شود. پس باید در مدت ۴۰ دقیقه عضلات خود را به طور اصولی تحت تمرین قرار بدهید. تا همیشه در مسیر پیشرفت باشید و هیچ وقت دچار تمرین زدگی نشوید.

نظر خود را بگذارید


2 × پنج =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز