بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تحمیل رشد بیشتر بر عضلات چهار سر !





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تحمیل رشد بیشتر بر عضلات چهار سر !

1094

 تحمیل رشد بیشتر بر عضلات چهار سر !

« وقتی من برای رقابتی آماده می شدم و نیاز به شدت و کیفیت بیشتر داشتم، تکرارهای نیمه و تکرارهای اجباری ( کمکی ) را به برنامه تمرین پایم اضافه کردم »این صحبت قهرمان رده پیشکسوتان المپیای ۲۰۰۳ کلودگرولکس است. او پس از گرم کردن عضلات چهار سر ران خود با جلو پا ماشین و دو ست سبک از پرس پا، شروع می کرد به اجرای ستهای اصلی پرس پا، ۳ تا ۴ ست تا مرز محدودیتها وفراتر از آن. گرولکس میگوید :

در آن ست ها تا ناتوانی پیش میرفتم، که باید در رنج ۸ -۱۰ تکرار بدست می آمد . برای تکرارهای اجباری ، دستهایم را روی رانم می گذاشتم و کمی به پاهایم کمک می دادم برای بالا بردن وزنه، زمانی که پاهای من بیش از آن خسته بود که بتواند به تنهایی وزنه را حرکت دهد. یا اینکه از تکرارهای نیمه استفاده می کردم. اغلب شما در انتهای یک ست باز هم آنقدر انرژی دارید که ۴ تا ۵ تکرار نیمه یا کمکی را کامل کنید.

سنگین کردن پرس پا تا سر حد ممکن برای افراد ترسو وتنبل نیست. برای اینکه بهترین نتیجه را از این حرکت کسب کنید، نیاز دارید روی انقباض و تکنیک خود بطور کامل تمرکز کنید. برای اینکه در حرکت دادن وزنه موفق باشید، نیاز است با قدرت انفجاری وزنه را به بالا حرکت دهید، سپس در تمام طول باز گشتن وزنه به پایین ، عضلات را تحت انقباض حفظ کنید.

کلود گرولکس هشدار می دهد : اگر انقباض را روی عضلات خود حفظ نکنید هیچ راهی وجود ندارد برای اینکه پایین رفتن بیش اطز ۳۵۰ کیلو گرم وزنه را کنترل کنید.  ضمناً باید از پایین رفتن بیش از اندازه وزنه خودداری کنید در غیر این صورت پایین کمر از میز جدا می شود، و می تواند به آسیب دیدگی کمر منجر شود.

منبع : Muscle&Fitnes

نظر خود را بگذارید


3 + سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز