بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
تاکتیک مصرف کربوهیدرات پس از تمرین





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

تاکتیک مصرف کربوهیدرات پس از تمرین

2323

تاکتیک مصرف کربوهیدرات پس از تمرین

میزان کربوهیدرات در وعده پس از تمرین باید حدود دو برابر پروتئین مصرف یتان باشد..برای اغلب بدنسازان این حدود ۴۰ گرم پروتئین و ۸۰ گرم کربوهیدرات است.باید اولویت خود را روی مصرف کربوهیدراتهای تند هضم قرار دهید،به این دلیل که باعث افزایش بیشتری در افزایش سطح انسولین خون میشوند.انسولین هورمون آنایبولیکی است که گلوکوز(ناشی از هضم کربوهیدراتها)و آمینو اسیدها(ناشی از هضم پروتئین)را وارد سلولهای عضلانی میکند،و شما را از رشد کافی مطمئن میکند.

مکملهای ترکیبی مختلفی وجود دارند که همزمان شامل پروتئین های وی و همچنین کربوهیدرات های تند هضم هستند که آنها را به انتخاب خوبی برای پس از تمرین بدل میکند .البته زمانهایی هم وجود دارد که میخواهید پروتئین وی را بدون کربوهیدرات اضافی مصرف کنیدفبخصوص بدون کربوهیدراتهای تند هضم.اگر نمیخواهید همزمان چند محصول پروتئینی متفاوت خریداری کنید،میتوانید از یک مکمل پروتئین وی خالص با پروتئین ترکیبی استفاده کنید و مکمل کربوهیدرات تند هضمی را هم در هر وعده پس از تمرین،به پروتئین مصرفی تا ن اضافه کنید.

از جمله مکمل های کربوهیدرات تند هضمی که میتوانید به پروتئین وی خود بیافزایید،پودر دکستروز،گلوکوز یا مالتودکسترین است که به شکل مکمل قابل دسترسی است.

اگز دوست دارید وعده پروتئین بعد از تمرین خود را به تنهایی مصرف کنید ،برای تامین کربوهیدرات بعد از تمرین میتوانید از منابع غذایی که کربوهیدرات با سرعت هضم و جذب بالایی دارند بجای مکمل های کربوهیدرات بهره بگیرید.از انتخاب های غذایی برای بدنسازان میتوان به نان سفید اشاره کرد که یک برش از آن حاوی ۱۵ گرم کربوهیدرات تند هضم است .در واقع با یک محاسبه ساده خواهید دید که چهار تا شش برش از آن برای وعده پس از تمرین  شما کافی خواهد بود.

یک سیبزمینی بزرگ هم حدود ۶۵ گرم کربوهیدرات تند هضم در اختیارتان قرار میدهد.برنج سفید هم انتخاب خوب دیگری است که میتوانید برای این وعده در نظر بگیرید.

منبع : مجله MUSCLEMAG

نظر خود را بگذارید


− 3 = پنج

۲ دیدگاه برای “تاکتیک مصرف کربوهیدرات پس از تمرین”

  1. نادر می‌گه:

    با سلام و خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون مطالبتون بسیار عالی و پایه ای هست.اگر امکانش باشه یه برنامه غذایی خوب برای حجم بزارین.

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز