بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
بهترین زمان مناسب برای مصرف کربوهیدراتها





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

بهترین زمان مناسب برای مصرف کربوهیدراتها

1025

 بهترین زمان مناسب برای مصرف کربوهیدراتها

اغلب به شما توصیه می کنیم در مورد زمان مصرف کربوهیدراتها دقت کنید. بر این باوریم که بهترین زمان خوردن کربوهیدراتها هنگام صبح است (برای بازسازی ذخایر گلیکوژن تخلیه شده از کبد و عضلات در طول خواب شبانه)،
قبل از تمرین (برای تاًمین انرژی )
پس از تمرین (برای بازسازی مجدد گلیکوژن عضلات و کبد و افزایش سریع سطوح انسولین برای تحریک رشد عضلانی )

برای چربی سوزی، توصیه ما این است که از مصرف کربوهیدراتها در ساعات پایانی روز اجتناب کنید، اگر در طول روز بخوبی ذخایر گلیکوژن عضلات و کبد شما بازسازی شده ، مصرف هر مقدار کربوهیدرات اضافی در اواخر روز – یعنی زمانی که کمترین فعالیت بدنی را دارید – به راحتی به افزایش ذخاییر چربی می انجامد.

مطاله ای از سوئیس دلیل دیگری را برای اجتناب از مصرف کربوهیدرات در ساعات شب نشان داده. محققان گزارش کردند در افرادی که حدود ۲ – ۳ ساعت پیش از خواب غذایی غنی از کربوهیدرات (اسپاگتی و هویج) مصرف کردند در طول خواب شب دمای بدن و ضربان قلب بالاتری مشاهده شد نسبت به افرادی که وعده غنی از کربوهیدرات خود را در ساعات اولیه روز مصرف می کردند این می تواند اثر منفی بر کیفیت خواب داشته باشد به این دلیل که کاهش دمای بدن وضربان قلب از جمله علائم فرو رفتن بدن در خواب عمیق است. و هر اخلالی در خواب می تواند برای رشد عضلانی و چربی سوزی هم مضر باشد.

اگر در تلاش برای افزودن بر حجم عضلات هستید آخرین وعده غنی از کربوهیدرات خود را حداقل چهار ساعت پیش از خواب میل کنید. دقیقاً قبل از خواب ، می توانید تنها مقدار اندکی کربوهیدرات کند هضم (مثلاٌ یک فنجان جو دو سر) به همراه ۴۰ تا۵۰ گرم پروتئین دریافت کنید.

ولی اگر در تلاش برای سوزاندن چربیها هستید، از ۴ ساعت مانده به خواب شب ، کربوهیدراتی نخورید وتنها به پروتئین پایبند بمانید.

منبع : مجله MuscIe & Fitness

نظر خود را بگذارید


+ هفت = 12

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز