بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
بهترین روشهای پخت سیب زمینی برای بدنسازان





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

بهترین روشهای پخت سیب زمینی برای بدنسازان

1537

 بهترین روشهای پخت سیب زمینی برای بدنسازان

آیا شیوه آماده سازی سیب زمینی در مورد اثر آن برای یک بدنساز تفاوتی ایجاد می کند؟بله، ولی بستگی دارد که شما در پی چه اثری از مصرف سیب زمینی باشید. سیب زمینی تنوری مدت زمان بیشتری برای هضم نیاز دارد نسبت به سیب زمینی پوره شده . این می تواند خوب یا بد باشد. به این دلیل که وقتی سیب زمینی را تنوری می کنید، ذرات نشاسته رطوبت خود را از دست می دهد. وقتی سیب زمینی را آب پز می کنید، ذرات نشاسته مقداری آب اضافی را به داخل خود می کشد این اصطلاحاً ژلاتینیزیشن نامیده می شود و باعث می شود ذرات نشاسته متورم شود، که در نتیجه امکان دسترسی به آنزیمهای هضم و تجزیه نشاسته در سیستم گوارش افزایش می یابد.

وقتی همین سیب زمینی به صورت پوره شده مصرف شود، مقدار نشاسته بیشتری در معرض آنزیمها قرار می گیرد.به این معنی است که آنزیمها سریعتر می توانند نشاسته را تجزیه کنند و سریعتر گوارش می شود.

کریس استو می گوید :« هر چه غذا سریعتر به روده دست یابد ، گلوکز موجود در آن هم سریعتر جذب می شود، قند خون بیشتر افزایش می بابد و سطوح انسولین بالاتر می رود » .

حفظ گلوکز در سطحی  پایین باعث کاهش سطح انسولین می شود، وبه این معنی است که ریسک افزایش ذخایر چربی در بیشتر مواقع روز را کاهش می دهد. وقتی بخواهید کربوهیدراتها سریعتر هضم شوند، برای کمک به افزایش بیشتر سطح انسولین و کمک به عضله سازی ، مثل زمان پس از تمرین ، در پی مصرف سیب زمینی بشکل پوره ( البته بدون کره و چربی ) باشید. پس از تمرین از خوردن پوست سیب زمینی خوداری کنید، چرا که می تواند سرعت گوارش را کاهش دهد.

وقتی از سیب زمینی تنوری ، پخته یا پوره شده استفاده می کنید ، باید بدانید که در حال مصرف مقدار زیادی کالری در حجم کمی هستید. یک عدد سیب زمینی کوچک همراه پوست ( که تنها حدود ۱۱۰ گرم وزن دارد ) حدود ۱۳۰ کالری انرژی در اختیارتان می گذارد، ۳۰ گرم کربوهیدرات ، ۴ گرم پروتئین و حدود ۱۰ درصد از مقدار فیبر مورد نیاز روزانه . همین مقدار سیب زمینی شیرین مواد مغذی باز هم بیشتری در اختیارتان می گذارد ، ازجمله بیش از دو برابر مقدار حداقل ویتامین A مورد نیاز روزانه و مقدار فیبری بیش از یک کاسه جو دو سر .

سیب زمینی می تواند غذای ارزشمندی برای بدنسازان باشد، بسته به نیازهای خاصی که در طول روز دارید.ولی سیب زمینی می تواند به غذایی تبدیل شود که در رژیم هیچ بدنسازی جایی نداشته باشد . تنها یک قاشق کره ، خامه یا سس مایونز می تواند مقدار کالری سیب زمینی را به دو برابر افزایش دهد.

وقتی شما سیب زمینی را با این مواد مزه دار می کنید، در واقع مقدار کالری بی ارزش زیادی را هم در اختیار بدن قرار می دهید. بنابراین سیب زمینی خود را بصورت ساده وحداکثر همراه سس گوجه و خردل ، سبزیجات معطر یا ماست مصرف کنید برای اینکه از مزایای آن بهرمند شوید.

منبع : Muscle& Fitness

نظر خود را بگذارید


3 − = هیچ

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز