عضلات کول

بهترین حرکت جهت تقویت عضلات کول

عضلات کولبهترین حرکت جهت تقویت عضلات کول می دونید چیه ؟ شاید بتوان گفت که سمبل بزرگی بالاتنه همون عضله کول است . هر چه قدر عضلات سرشانه بزرگ جلوه دهند اما بدون داشتن عضله کول اون زیبایی و بزرگی رو نداره بهترین حرکت شراگ دمبل نشسته روی میز است.روز اجراء: روی میز تخت بنشینید دو عدد دمبل در دستان خود بگیرید و اندکی به طرفین دستها رو باز کنید بطوری که بین دمبل و کمر شما ۱۵ سانتی متری فاصله باشد زاویه کمر رو در حد ۷۵ درجه حفظ کنید یعنی کمی به طرف جلو مایل شوید و چانه را روی سینه بچسبانید به طوری که چشمها رو به زمین باشد سپس دمبلها را به آرامی تا بالاترین نقطه جایی که شما کولهایتان به گوش برخورد کند یک مکث دوثانیه و به آرامی دمبلها را به پایین بیاورید دقت کنید که مکث بالا ۲ ثانیه و زمان پایین آمدن هم ۲ ثانیه اما مکث پایین ۰ ثانیه این روش صحیح این حرکت است بهترین ست تمرینی ۱۲×۳ می باشد موفق باشید
منبع: بدنسازی

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.