بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
برنامه تمرین پشت بازو دنیس ولف





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

برنامه تمرین پشت بازو دنیس ولف

1310

برنامه تمرین پشت بازو دنیس ولف

اسرار دنیس ولف در تمرین پشت بازو :
–    من جلو بازو و پشت بازو را بطور جداگانه با فاصله چند روز از هم، تمرین می دهم. جلو بازو را در روز دوشنبه پس از سینه و پشت بازو را در روز جمعه پس از تمرین سرشانه و قبل از شکم.
–    هرست اصلی را تا رسیدن به ناتوانی اجرا می کنم.

–    اگر یار تمرینی نداشته باشم که به من در اجرا حرکات کمک کند، که معمولاً هم همین طور است، از تکنیک توقف کوتاه استفاده می کنم برای اینکه ست هایم را تا حد زیادی فراتر از ناتوانی پیش ببرم، تا ناتوانی پیش می روم، برای ۵ تا ۱۰ ثانیه استراحت می کنم و چند تکرار دیگر انجام می دهم تا مجدداً به ناتوانی برسم.

–    برای پشت بازو، مهم است که در هر تکرار به انقباض واقعاً قوی دست یابید. این بخصوص در حرکات با سیمکش اهمیت بیشتری دارد، در واقع با تمرکز کامل در هر تکرار از پشت بازو سیمکش، می توانید به انقباض بسیار بهتری دست یابید.
–    قوی تر شدن اولویت اصلی من در تمرین پشت باوز به حساب نمی آید. بلکه اولویت من تمرین سخت تر است ، شما می توانید یک حرکت را تنها با تمرکز بیشتر روی عضله خود هم سخت کنید و یا با اجرای محکم تر یا انقباض ممتد در طول اجرا زود به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

–    همزمان با نزدیک شدن به یک رقابت، پشت باوزهایم را در بین ست های هم منقبض می کنم تا به کیفیت و جزئیات هر چه بیشتری در عضله ام دست یابم.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


+ 1 = نُه

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز