بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
برنامه تمرینی ویژه دو میدانی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

برنامه تمرینی ویژه دو میدانی

1712

برنامه تمرینی ویژه دو میدانی

پیش از انجام هر یک از این تمرینات، حتما خود را بخوبی گرم کنید. حتما برای گرم کردن وقت کافی بگذارید. در غیر اینصورت، خطر آسیب دیدگی شدیدا افزایش می یابد. فهرست زیر، شامل ۹ تمرین می شود، که هر یک به همراه تصاویر از آغاز تا پایان حرکت، توجه داشته باشید، که این تمرینات باید کاملا انفجاری و تا حد ممکن سریع و قوی انجام شوند.

۱/ تاک جامپ

برای این تمرین ابتدا چمباتمه بزنید، سپس بصورت انفجاری تا می توانید بسمت بالا بپرید. هنگامیکه در هوا هستید، باید پاهایتان را تا حد ممکن در سینه جمع کنید. بلافاصله پس از تماس با زمین، بسرعت چمباتمه بزنید و تمرین را تکرار نمایید. پرشها را بنرمی و پشت سر هم انجام دهید.

۲٫ راکت جامپ

مرحله انفجاری اولیه راکت جامپ، درست مثل تاک جامپ انجام می شود. اما این بار، باید کششی کامل از نوک انگشتانتان تا پنجه های پا احساس کنید. وقتی در هوا هستید، باید تمام بدنتان در یک امتداد قرار بگیرد. بلافاصله پس از فرود، بسرعت چمباتمه بزنید و حرکت را تکرار نمایید.

۳٫ لانج جامپ

لانج جامپ، با پرش انفجاری از حالت لانج (نیم خیز) آغاز می شود. هنگامیکه در هوا هستید، پاهایتان را بنحوی عوض می کنید، که پای جلو، عقب، و پای عقب، جلو قرار بگیرد. هدف از این تمرین، حداکثر پرش ممکن و فرود در حالت نیم خیز است. پس از فرود، دوباره بپرید.

۴٫ لاین هاپ

یک سوی خطی فرضی بایستید. درحالیکه، پاهایتان را جفت نگه داشته اید، باید هر چه سریعتر از یک طرف این “خط” به طرف دیگر بپرید. برای حفظ تعادل، دستهایتان را به طرفین باز کنید.

۵٫ پرش ارتفاعی

ضمن دویدن جهشی معمولی، با هر گام، تا جایی که ممکن است بسمت بالا بپرید. در هر پرش انفجاری، واقعا از دستهایتان کمک بگیرید.

۶٫ پرش طولی

پرش طولی هم تمرین خوبی است. این بار، ضمن دویدن جهشی معمولی، با هر گام، تا جای ممکن به جلو بپرید. این تمرین شبیه پرش تک پا است. مثل تمرین قبل، از دستها، و عضلات ران، ساق، و مچهایتان حداکثر استفاده را ببرید.

۷٫ پرش پا صاف

پرش پا صاف، تمرینی عالی برای تقویت عضلات پشت ران (همسترینگ) و سرینی (باسن) است. طی این تمرین، پاها باید تا حد امکان صاف نگه داشته شوند، و با هر گام، خود را بصورت انفجاری بجلو بیندازید.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


6 − = دو

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز