بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
برنامه تمرینی حجم بازو





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

برنامه تمرینی حجم بازو

2152

برنامه تمرینی حجم بازو

تمامی بدنسازان بدنبال یک بازوی برجسته و ستبر می باشندو شاید این مدل بازوی آرزوی تمامی بدنسازان باشد.اما متاسفانه بسیاری از کسانی که برای تحقق بخشیدن به این رویای خود برنامه ریزی و تمرین کرده و تغذیه و حتی دوپینگ می کنند در اثر اشتباهات عمدی و سهوی و مخصوصا که در تمرین دادن این عضلات مرتکب می گردند هرگز موفق به ساختن و تراشیدن عضلات دو سر بازوی قابل عرضه در روز داروی نمی شوند.

بدون داشتن تغذیه ورزشی مناسب و بدون تامین نیازهای بدن به انرژی و مواد غذایی اعم از درشت و ریز مغذی ها، به جرات می توان گفت که رشدی نیز در عضلات اتفاق نخواهد افتاد و تمرینات سنگین و حتی شدید کاملاً علمی و تخصصی نیز به منزله هیچ می باشد یعنی ورزشکار از تمرینات خود تنیجه ی مطلوبی نمیگیرد.

امروز یک برنامه تمرین برای بازو برای شما دوستداران ورزش بدنسازی آماده کردیم تا در طی ۴ هفته به تنیجه مطلوب و باورنکردنی برسید.

هفته اول :

– جلوبازو با هالتر EZ ایستاده ۶-۸*۳

– جلو بازو جفت دمبل بر روی میز بالا سینه ۶-۸*۳

– پشت بازو سیم کش ۱۲-۱۰ * ۲

– پشت بازو پرسی ۶-۸*۳

هفته دوم :

– جلوبازو با هالتر EZ ایستاده ۶-۸*۳

-جلو بازو جفت دمبل بر روی میز پرس سینه ۶-۸*۳

– پشت بازو سیم کش + دمبل ایستاده  ۱۲-۱۰ * ۲

– پشت بازو پرسی ۶-۸*۳
برنامه تمرینی حجم بازو
هفته سوم :

– جلوبازو با هالتر EZ ایستاده ۶-۸*۳

-جلو بازو تک دمبل ایستاده ۶-۸*۳

– پشت بازو خوابیده هالتر  ۱۲-۱۰ * ۲

– پشت بازو پرسی ۶-۸*۳

– مچ با هالتر: ۱۰- ۸ * ۲

– ساعد با هالتر (دست برعکس): ۱۰- ۸ * ۲

هفته چهارم : ( در هفته چهارم ستر ها را کم کنید و با وزنه سنگین تمرین کنید)

– جلوبازو با هالتر EZ ایستاده ۶-۸*۳

– جلو بازو تک دمبل ایستاده ۶-۸*۳

– پشت بازو خوابیده هالتر  ۱۲-۱۰ * ۲

– پشت بازو پرسی ۶-۸*۳

– مچ با هالتر: ۱۰- ۸ * ۲

– ساعد با هالتر (دست برعکس): ۱۰- ۸ * ۲

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


هفت × 1 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز