تمرین | نکات تمرینی از دیدگاه قهرمانان

برنامه تمرینی برای عضلات پا همراه با کای گرین

On

برنامه تمرینی برای عضلات پا همراه با کای گرین

برنامه تمرینی پای کای گرین

ساق پا نشسته همراه با ساق پا ایستاده مستر ۴ ست با تکرارهای ۸ تا ۲۰

ساق پا خمیده همراه با ساق پا ایستاده (پاشنه بالا) ۴ ست با تکرارهای ۸ تا ۱۵

پشت پا خوابیده همراه با لانج راه‌رفتنی ۴ ست با تکرارهای ۸ تا ۱۰

ددلیفت پا صاف ۵ ست با تکرارهای ۱۰ تا ۲۰

جلو پا ماشین ۵ ست با تکرارهای ۱۲ تا ۱۸

اسکوات ۴ ست با تکرارهای ۲ تا ۱۰

اسکوات از جلو ۳ ست با تکرارهای ۸ تا ۱۰

منبع : ایرانی فیتنس

About احسان اخلاق منش

4 Comments

    1. درود بر شما

      در مورد آرتروز زانو که مشکل شایعی هم هست ، ورزش مناسب برای شما در واقع بخشی از درمان شماست
      یعنی شما در طی پروسه درمانی خود، باید توسط متخصص ارتوپد مورد معاینه قرار بگیرید و با مشورت با ایشان و هماهنگی با فیزیوتراپ،مراحل درمان و ورزش را توامان طی کنید.

      در مورد حرکات مربوط به فیتنس و بدنسازی،شما میتوانید کلیه حرکات ورزشی مربوط به بالا تنه را که به طور نشسته انجام میشوند انجام دهید اما در مورد حرکات ایستاده ( مثلا پرس سرشانه با هالتر آزاد و …) و نیز حرکات پایین تنه و همچنین فعالیتهای هوازی مثل دویدن روی تردمیل یا استفاده از دوچرخه و اسکی فضایی و غیره حتما به توصیه فوق عمل کنید.

      پیروز باشید
      دکتر محمد طبرستانی
      تیم علمی-ورزشی سایت http://www.sport4all.ir

  1. با سلام
    من مدت ۴ سال است که بصورت مداوم و بدون استفاده از هرگونه مکمل یا دارویی تمرینات بدنساس انجام میدم
    قد ۱۷۹m
    وزن ۸۳ kg
    حجم بالا تنه من خوبه ولی پاهابی اصلا حجیمی ندارم و اصلا با بالا تنه من هارمونی نداره ضمن اینکه تمرینات پار را نیز مرتب بصورت هفته ای یک جلسه انجام میدم
    من برای حجم دادن به عضلات پا باید چکار کنم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *