بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
برنامه تمرینی بدنسازی برای بانوان مبتدی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

برنامه تمرینی بدنسازی برای بانوان مبتدی

4013

برنامه تمرینی بدنسازی برای بانوان مبتدی

جلسه اول (روز شنبه)
۱٫ پرس سینه با هالتر –  ۸×۲
۲٫ ققفسه سینه با دمبل –  ۸×۲
۳٫ پرس سرشانه با هالتر از پشت –  ۸×۲


۴٫ نشرازجانب بادمبل –  ۸×۲
۵٫ جلوپا شسته –  ۸×۲
۶٫ اسکات با هالتر از عقب –  ۸×۲
۷٫ پشت پابا ماشین  – ۸×۲
۸٫ گردن از سه جهت خوابیده –  ۲۰×۲
۸٫ زیربغل با هالتر خمیده –  ۸×۲
۱۰٫ جلو بازو با مبل جفت دست –  ۸×۲
۱۱٫پشت بازو هالتر خوابیده –  ۸×۲
۱۲٫ جلوبا زو با هالتر لاری –  ۸×۲
۱۳٫ شکم خوابید زانو۸۰ درجه –  ۱۵×۲
۱۴٫ شکم فضایی خوابیده –  ۱۵×۲
۱۵٫ ساق پا ایستاده –  ۸×۲

جلسه دوم (روز دوشنبه)

زیربغل هالتر خمیده –  ۸×۲
پل آور با دمبل –  ۸×۲
زیربغل دمبل تک خم –  ۸×۲
سرشانه با دمبل نشسته –  ۸×۲
نشر خمیده با دمبل –  ۸×۲
سرشانه با هالتر از پشت –  ۸×۲
پشت بازو سیم کش ایستاده –  ۸×۲
ساعد با هالتر نشسته –  ۲۰ ×۲
قیچی با هالتر (اسکوات ) –  ۸×۲
ساق پا ایستاده  – ۲۵×۲
شکم خوابیده  – ۲۰×۲
برنامه تمرینی بدنسازی برای بانوان مبتدی
جلسه سوم (روز چهارشنبه)

جلو پانشسته –  ۸×۲
اسکات با هالتر –  ۸×۲
پشت پا خوابیده –  ۸×۲
زیربغل قایقی –  ۸×۲
بالا سینه با هالتر –  ۸×۲
پرس سینه با هالتر –  ۸×۲
سرشانه از جلو با هالتر –  ۸×۲
نشرازجلو با دمبل –  ۸×۲
پشت بازو با هالتر خوابیده –  ۸×۲
جلوبازودمبل متناوب –  ۸×۲
ساق پا ایستاده  – ۲۰×۲
شکم خوابیده  – ۲۰×۲
زیرشکم خوابیده –  ۲۰×۲

* بانوان توجه د اشته باشند که حتما در صورت امکان روزهای فرد هم به انجام تمرینات هوازی بپردازند و از تردمیل, الپتیکال و دوچرخه ثابت استفاده کنید و این تمرینات را به مدت ۳۰ دقیقه انجام دهند.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


یک × 3 =

یک دیدگاه برای “برنامه تمرینی بدنسازی برای بانوان مبتدی”

  1. MAHSA می‌گه:

    من همه ی ست هامو اینجور میزنم چون واسه حجم عضلات بهترینه ۳ست ست اول۱۲تایی ست دوم ۱۰تایی ست سوم۸تایی ست اول وزنه سبک ست دوم یه کوچولو سنگین ست سوم سنگین فقط ۲روز در هفته کار میکنم بقیش استراحت چونکه ما پول نداریم مکمل پروتئین بخریم تن ماهی باید بخوریم

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز