بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
برای لاغری رژیم لازم نیست،‌ فقط چربی کم‌تر مصرف کنید





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

برای لاغری رژیم لازم نیست،‌ فقط چربی کم‌تر مصرف کنید

1211

برای لاغری رژیم لازم نیست،‌ فقط چربی کم‌تر مصرف کنید

مطالعات گسترده تایید می‌کنند که تنها روش پایدار و دائمی برای کاهش وزن، تغییر نوع چربی‌های مصرفی و کاهش میزان چربی‌هایی است که در رژیم غذایی روزانه افراد مصرف می‌شود. از همین امروز با غذاهای چرب خداحافظی کنید.

این روزها همه به فکر کم کردن  وزن هستند. انواع برنامه‌ها و رژیم‌ها را دنبال می‌کنند و در داروخانه به دنبال راهی برای کاهش وزن می‌گردند. برنامه‌های ورزشی،‌ داروها، رژیم‌های غذایی، تعداد کالری‌ها و …. مجموعه پیچیده و گاه گمراه‌کننده‌ای را به وجود آورده که باعث می‌شود بسیاری، مدتی تلاش کنند و نتیجه‌ای نبینند و ناامید، دست از تلاش بکشند.

اما متخصصین می‌گویند برای وزن کم کردن، یک فرمول خیلی ساده کافی است، نیازی نیست کم‌تر بخورید یا از خیر خوردنی‌های مورد علاقه‌تان بگذرید، رژیم‌های متنوع و سخت را هم کنار بگذارید، ‌فقط و فقط کم‌تر چربی بخورید. بله، همین!

به گزارش نیوساینتیست، این ادعا که شما می‌توانید بدون این که از میزان غذای مصرفی خود کم کنید،‌ از وزنتان بکاهید، از مجموعه مطالعاتی به دست آمده که حدود ۷۵هزار فرد را در برمی‌گیرند، آن هم افرادی که هیچ‌کدام قصدی برای کاهش وزن ندشته‌اند و در نتیجه تلاش‌های متفاوت و جانبی برای وزن کم کردن را در نزدگی خود نداشته‌اند. به گفته محققین، این افراد فقط و فقط میزان چربی موجود در مواد غذایی خود را کاهش داده‌اند و از این راه، وزن کم‌ کرده‌اند.

این مطالعه در راستای پروژه سازمان جهانی بهداشت انجام شده تا ببینند نیاز روزانه افراد برای مصرف چربی واقعا چه‌قدر است. لی هوپر از دانشگاه ایست انگلیا واقع در نورویچ انگلستان به اتفاق همکارانش، ۴۳ مطالعه پژوهشی را مرور کردند که در آن‌ها، افراد داوطلب در کشورهای توسعه‌یافته جهان، میزان چربی مصرفی در رژیم غذایی خود را کاهش داده‌اند. در کنار این گروه هم افرادی به عنوان گروه کنترل قرار گرفته‌اند که یا به همان برنامه غذایی معمول خود ادامه داده‌اند یا این که رژیم غذایی سالم‌تری را در پیش گرفته‌اند. در همه این مطالعات، داوطلبان باید برنامه جدید کاهش میزان چربی غذای روزانه خود را از حداقل ۶ ماه تا حدود ۶ سال ادامه می‌دادند.
برای لاغری رژیم لازم نیست،‌ فقط چربی کم‌تر مصرف کنید

در این مطالعات، کاهش میزان چربی مصرفی روزانه داوطلبان متفاوت بود. برای مثال، در یکی از مطالعات، از داوطلبان خواسته شده بود که تنها غذای معمول خود را با غذاهای دارای میزان چربی کم‌تر جایگزین کنند. در مطالعه دیگری، داوطلبان می‌توانستند رژیم غذایی روزمره خود را به شیوه‌های مختلف تغییر دهند تا میزان چربی مصرفی روزانه‌شان به طور میانگین در حدود ۷ درصد کاهش یابد.

در همه مطالعات به جز یکی، گروهی که چربی کم‌تری مصرف کردند در مقایسه با گروه‌های کنترل،‌ کاهش وزن بیشتری را تجربه کردند. آن‌ها به طور میانگین، ۱٫۶ کیلوگرم بیشتر کم کردند. هوپر در این‌باره می‌گوید: «هرگز چنین نتایج پایداری را در مطالعه دیگری ندیده بودم.»

البته کاهش وزن به اندازه ۱٫۶ کیلوگرم چندان زیاد و قابل توجه نیست، اما وقتی موضوع یک جمعیت بزرگ در میان باشد،‌ آن وقت نتایج معنادار و قابل توجهند. شاید به نظر نیاید، اما همین میزان کاهش، می‌تواند مرگ و میر ناشی از چاقی مفرط را در حدود ۳ درصد کاهش دهد. همچنین به گفته هوپر، از جمله منافع این کاهش وزن، به کاهش میزان ابتلا به انواع دیابت و نیز سلامت قلبی بالاتر می‌توان اشاره کرد.

این که افراد شرکت‌کننده در این مطالعات گسترده، به طور کلی،‌کاهش وزن داشته‌اند، به روشنی پیشنهاد می‌کند که اگر مردم میزان مصرف چربی‌ها در غذای روزانه خود را کاهش دهند و نیز از چربی‌های اشباع‌شده و ترنس استفاده نکنند، می‌توانند حتی با همین میزان تغذیه، روند کاهش وزن و افزایش سلامتی را در پیش گیرند.

منبع : ایسنا

نظر خود را بگذارید


پنج − = 4

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز