بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
بدنسازان باید ماهی مصرف کنند





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۱ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

بدنسازان باید ماهی مصرف کنند

640

بدنسازان باید ماهی مصرف کنند

یکی از پژوهش های جدید نشان می دهد که مصرف یک وعده غذایی از ماهی های چربی دار مثل ماهی آزاد باعث کاهش خطر ابتلا به ایست عضله قلب می شود. این پژوهش، میزان کاهش را تا ۷۰% بیان می کند. پژوهش دیگری که در دانشگاه واشنگتن صورت گرفته نشان می دهد حالت اولیه ایست قلبی در کسانی که در طول ماه ۵/۵ گرم از اسید چرب امگا ۳ مصرف می کنند به میزان ۵۰% کاهش یافته است.

پژوهش فوق به این مهم اشاره دارد که اگر شخصی ۴ وعده که هر کدام از آن ها شامل ۸۵/۵ گرم ماهی آزاد باشد، مصرف کند، تقریباً ۵/۹۶ گرم اسید چرب امگا ۳ دریافت میکند. این میزان برای تقویت ماهیچه قلب و فعالیت ویژه آن کافی است. و همچنین از ابتلا به ایست قلبی جلوگیری می کند. پژوهش مورد نظر باعث ازدیاد سطح اسید های چرب بر روی غشاء سلول های خونی می شود.

این امر باعث کاهش فرایند چسبیدن و رسوب بر روی ورقه های خونی می شود و از تشنجات در شریان تاجی می کاهد. در ذیل فهرستی از ماهی هایی که نسبت فراوانی از امگا ۳ دارند، ارائه می شود :
ماهی کولی، ماهی دودی(شاه ماهی)، ماهی آزاد، ماهی بلشار(استرالیائی)، ماهی آبی رنگ آتلانتیک، ماهی طراخور، فیله ماهی خاردار، صدف اقیانوس و ماهی مرکب.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


1 + شش =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز