با پروتئین وی بیشتر آشنا شویم

با پروتئین وی بیشتر آشنا شویم

فایده: عضله سازی
اگر قرار باشد فردی که بودجه کمی دارد تنها یک مکمل معرفی کنیم، آن مکمل پروتئین وی خواهد بود. تحقیقات نشان داده این پروتئین تند هضم، غنی است از آمینواسیدهای شاخه دار و پروسه ها پیر تروقی را بطور چشمگیری تقویت می کند، به خصوص وقتی در حول و حوش زمان تمرین مصرف شود. همچنین حاوی پپتایدهایی است که جریان خون در عضلات را افزایش می دهد. مصرف پروتئین وی پیش از تمرین کمک میکند به انتقال اکسیژن بیشتر، مواد غذایی و هورمون های آنابولیک به سمت عضلات شما  که انرژی بیشتری در طول تمرین برایتان مهیا می کند، همچنین پمپ خون بیشتر در عضلات و ریکاوری عضلانی بهتر و رشد بیشتر پس از تمرین از جمله فواید پروتئین وی می باشد.

دز مناسب : ۲۰ گرم پروتئین وی را تا ۳۰ دقیقه قبل از تمرین میل کنید و ۴۰ گرم تا ۳۰ دقیقه پس از تمرین. همچنین ۲۰ تا ۴۰ گرم صبح بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب مصرف کنید. برای توقف روند تجزیه عضلات که نتیجه خواب طولانی شب است.

۲۵%
این درصد افزایش سایز عضلانی است که طی مطالعه ای به ثبت رسیده، در افرادی که به مدت ۱۴ هفته قبل و پس از تمرین پروتئین وی مصرف کرده اند.

منبع : ایرانی فیتنس

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.