بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
با اين 2 تمرين هورمون رشد و تستسترون را افزايش دهيد!





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

با این ۲ تمرین هورمون رشد و تستسترون را افزایش دهید!

2220

هورمون رشد،تستسترونمایک گری دارای مدرک تخصصی تغذیه وتمرین نویسنده کتاب حقایق در مورد شکم شش تکه

می‌دانم که دوست دارد افزایش هر دو هورمون تستسترون ورشد را داشته باشید و در کنار آن چربیها اضافه را بسوزانید و عضلات بیشتری درست کنید رسیدن به همچنین شرایطی آرزوی قلبی هر بدنسازی است ولی آیا واقعاً همچنین چیزی شدنی است؟ بله با این ۲ تمرین امکان آن وجود خواهد داشت مطمئناً همه شما می‌دانید برای سوزندان چربی و ساخت عضله خالص وجود هورمون رشد و تستسترون بسیار ضروری و مهم است پس این ۲ فن را یاد بگیرید تا بتوانید در جریان تمرین میزان این دو هورمون را در بدنتان به حداکثر برسانید ضمناً به خاطر داشته باشید که هورمون رشد باعث چربی‌سوزی و رشد عضلات شما خواهد بود قبل از هر چیز می‌خواهم برایتان روشن کنم که بر خلاف تصور عموم که وقتی صحبت از تستسترون می‌شود فکر می‌کنند این روشها فقط برای مردان است باید بگویم که این مقاله برای خانمهای ورزشکار نیز مهم است و می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از آن بهره بگیرند چرا که هورمون تستسترون در بدن خانمها بسیار کمتر از بدن آقایان است ومطمئناً خانمها دچار افزایش چشمگیر و زیاد توده عضلانی نخواهند شد در عوض این روشها به آنها کمک خواهد کرد که عضلانی تر و خوشفرم‌تر باشند. بله میدانم که این مبحث می‌تواند خیلی دراز باشد ولی من قصد دارم که به دو شیوه سریع و مؤثر اشاره کنم تا بتوانید حداکثر هورمون رشد و تستسترون را در حین تمریناتتان تجربه کنید.


بر اساس تجربیات من این دو نوع تمرین می‌تواند نوع متمایزی از تمرینات برای کمک به افزایش تستسترون و هورمون رشد باشد و آنها متدهای متفاوتی از تمرین هستند که به شما معرفی خواهند شد و لازم است بدانید که برای اینکه بتوانید تا حد ممکن  چربیهای بدن خود را بسوزانید و براحتی به حجم توده عضلانی خود بیفزاید شما به حداکثر میزان هورمون رشد و تستسترون نیاز خواهیدداشت.
ابتدا روشی که باعث افزایش تستسترون می‌شود.
طبق تحقیقات زیاد و متنوعی که مطالعه کرده‌ام یکی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش هورمون تستسترون این است که هر بخش از  تمرین خود را باحداقل تکرارهای ممکن و با سنگین‌ترین وزنه ممکنه انجام دهید منظوراین است که تکرارها را درمحدوده ۲ تا ۵ تکرار با حداکثر وزنه که دیگر نتوانید حتی یک تکرار دیگر انجام دهید انجام داده و سعی کنید که تمرینات خود را بیشتر روی حرکات مادر و چند مفصل مانند اسکوات ، ددلیفت پرس سینه و پلاور متمرکز کنید خوب مشخصاً وقتی که هدف رسیدن به حداکثر میزان تستسترون است هیچ وقت با حرکاتی مانند جلو بازو سیم‌کش به حداکثر واکنش آن نخواهید رسید برای مثال باید بگویم که برای رسیدن به هدف ۵ ست ۳ تکرار از ددلبفت یا اسکوات یا پرس سینه بسیار مناسب است همچنین ستهای ترکیبی از ددلبفت یا پرس سینه (یا اسکوات با ددلبفت) بطورجداگانه و با استراحت ۲ دقیقه‌ای بین ستها می‌توانند برای رسیدن به نهایت شدت تمرین و حداکثر افزایش ترشخ تستسترون بسیار مفید باشد اساساً به چالش کشیدن بدن با وزنه‌های خیلی سنگین با تکرارهای کم و استراحتهای ۲ دقیقه‌ای مابین ستها می تواند کمک شایانی به رسیدن به حداکثر میزان تستسترون نمایند ولی چیزی که من در اکثر باشگاهها دیده‌ام نشان می‌دهد که تقریباً هیچ‌کس با تکرارهای کم‌تمرین نمی‌کند (اکثر ورزشکاران در دامنه ۸ تا ۱۲ تکرار تمرین می‌کنند) پس اکثر آنها  نمی‌توانند حداکثر ترشح تستسترون را تجربه کنند مگر اینکه یک یا دوبار در هفته با وزنه‌های سنگین با تکرارهای محدود تمرین کنند لازم بذکر است که این نکته را همیشه بخاطر داشته باشید که تمرین با وزنه‌های سنگین مستلزم داشتن تجربه در ورزش و بودن یک ورزشکار پیشرفته است که سالها تجربه ورزش سنگین را در کنار خود داشته باشد.
هورمون رشد،تستسترون
تمرینی که باعث افزایش هورمون رشد است:
بر اساس تحقیقاتی که در مورد هورمونها مطالعه کردم تمرینات انفجاری ترکیبی و تمریناتی که بر اساس تکرارهای بالا با استراحتهای مختصر تأثیر کمک کننده‌ای در افزایش هورمون رشد خواهد داشت انواع دوهای سرعت تمرینات مناسبی برای وادار کردن بدن به ترشح بیشتر هورمون رشد هستند افرادی را می‌شناسم که برای افزایش هورمون رشد ۲ یا چند بار دور زمین فوتبال را می‌دوند خود من معمولاً ۶ تا ۸ دقیقه دویدن را با یک استراحت ۶ ثانیه در وسط چند دوره دویدنم ترجیح می‌دهم البته من در کل ۲۵ دقیقه دویدن را کافی می‌دانم ولی اگر تا حالا تجربه‌ای برای دویدن نداشته‌اید بهتر است در ۲ هفته اول فشار زیادی به خود نیاورید دویدن ۳ یا ۴ دوره برای ۳ یا ۴ دقیقه با سرعت متوسط در هفته اول می‌تواند تا حدود زیادی ریسک ابتلا به آسیب دیدگی را کاهش دهد برای افرادی که تجربه بیشتری دارند یا در حین تمرینات با وزنه خود تمرینات هوازی را نیز پیگیری می‌کنند دویدن در تپه‌ها یک تمرین استثنایی برای افزایش هورمون رشد است خود من و چند نفر از دوستانم در نزدیکی مسابقات دویدن در تپه‌ها را با دویدن در سطح صاف ترکیب کرده و نتیجه خوبی نیز می‌گیریم این نوع دویدن که از دویدن درتپه شروع می‌شود و به دویدن در سرپایینی و سطح صاف خاتمه می‌یابد اثر بسیار مناسبی در چربی‌سوزی و ترشح هورمون رشد بدن دارد.
تجربه‌ها و تحقیقات ثابت کرده‌اند که در تمرینات وزنه تمریناتی که با تکرارهای زیاد و استراحتهای کم بین ستها انجام شود تاثیر بسیار خوبی در افزایش هورمون رشد دارند پس نتیجتا تمرینات سوپرست با تکرارهای ۸ تا ۱۵ و بدون استراحت مابین ستها اثر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. البته وزنه‌ها باید بقدری سنگین باشند که بدنتان را به چالش کشیده و تکرارها را به سختی انجام دهید. تمرینات دیگری که به نظر می‌رسد در ا فزایش ترشح هورمون رشد تاثیرگذار هستند تمرینات  انفجاری ترکیبی هستند اسکوات پرشی، استپ آپ، سرشانه پرشی و نشر پرشی (در تمامی این حرکات علاوه بر کار کردن دستها پاها نیز همراه با آنها با یک ریتم موزون حرکت می‌کنند) حرکاتی هستند که برایتان بسیار سودمند هستند و تاثیر بسزایی در چربی سوزی خواهند داشت مخصوصا نوع تمریناتی که عضلات بیشتری را درگیر کند باعث می‌شوند که یک افزایش چشمگیر هورمون رشد را تجربه کنید البته تمرینات انفجاری با شدت زیاد می‌تواند تاثیر بسیار شگفت‌آوری در تمام بدنتان داشته و باعث ترشح حداکثر میزان هورمون رشد شود ولی باید یادآوری کنم که برای داشتن حداکثر هورمون رشد و تستسترون باید از هر دو شیوه تمرینی استفاده کنید برای این کار می‌توانید در هر هفته یک یا دو جلسه تمرین با تکرارهای کم و وزنه‌های سنگین داشته و حداکثر ترشح هورمون تستسترون را تجربه کرده و بعد از آن یک یا دو جلسه تمرین با حرکات انفجاری ترکیبی و تکرارهای زیاد و استراحتهای کوتاه را داشته باشید یا از دویدن کمک بگیرید تا از هورمون رشد هم بهره‌مند شوید. در انتها یادآوری می‌کنم که هیچ وقت فراموش نکنید که ترکیب این ۲ نوع تمرین می‌تواند باعث چربی‌سوزی و عضله‌سازی بیشتر شده و شما را سالم‌تر و جوان‌تر نگه‌دارد پس با توجه به شرایطتان از هر ۲ نوع این تمرینات  استفاده کرده سالم سر حال و زیباتر باشید.

نظر خود را بگذارید


9 × یک =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز