بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
الفبای تمرین در بدنسازی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

الفبای تمرین در بدنسازی

2399

 الفبای تمرین در بدنسازی

به طور کلی می توان بدنسازی را در سه فاکتور اصلی و بنیادی تمرین، تغذیه و استراحت خلاصه نمود که هر کدام تکمیل کننده و مکمل دیگری بوده و بدون وجود یکی دیگری چندان تاثیری نخواهد داشت و یا این که بسیار کم اثر می باشد.اگر بحث تغذیه و استراحت را موقتاً کنار بگذاریم و تنها به مقوله تمرین بپردازیم به طور کلی الفبای تمرین را می توان در موازد زیر خلاصه نمود:

۱٫ شناخت تیپ بدنی و ژنتیک و تنظیم برنامه بر اساس آن.

۲٫ انتخاب تعداد روزهای تمرینی در یک هفته و در هر دوره تمرینی.

۳٫ انتخاب نوع عضلات تمرینی در یک جلسه وتقدم و تاءخر تمرین روی آنها.

۴٫ تشخیص تعداد ست های لازم جهت واردآوردن حداکثر فشار به عضله مورد نظر.

۵٫ تعیین نوع یا انواع سیستم های تمرینی.

۶٫ تشخیص تکرارهای لازم در هر ست.

۷٫ تعیین میزان وزنه انتخابی جهت اجرای یک ست با تکرارهای مشخص.

۸٫ انتخاب بهترین حرکات ممکن جهت افزایش حجم عضلات و یا کات عضلانی بر حسب نیاز.

منبع : مجله Muscular Development

نظر خود را بگذارید


× هفت = 21

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز