بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
افسانه 2 شهر





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

افسانه ۲ شهر

2822

افسانه 2 شهر
ژنهای عضلات به هر دو نوع تمرینات سبک و سنگین پاسخ میدهند
رونی کلمن قهرمان ۸ دوره المپیاد فقط به یک شکل تمرین میکرد: سنگین .از سویی دیگر جی کاتلر و فیل هیث با وزنه های کمتر ولی در حجم بیشتر تمرین میکردند.فیل هیث بارها براهمیت افزایش طول عمر ورزشی ومحافظت از مفاصل و جلوگیری از آسیب دیدگی های دایمی تاکید کرده است.

بنابراین سوالی که تمام بدنسازان دارند این است که آیا میتوان سبک تمرین کرد اما همچنان بر حجم عضلات افزود؟ محققان پاسخهای ژنتیکی به تمرینات سبک و سنگین را بررسی کردند و سعی کردند ژنهایی که مرتبط با تولید فاکتورهای رشد هستند را مورد بررسی قرار دهند.

در یک پژوهش ۱۲ هفته ای، برشهایی از عضلات قبل و بعد از تحقیق تهیه شد تا پس از انجام آزمایش بررسی شود که پاسخ ژنتیکی به هر مدل از تمرین چه بوده است؟ در گروهی که با وزنه سبک تمرین میکردند ۱۰ ست پرس پا با ۱ پا و با تکرارهای ۳۶ تایی در نظرگرفته شده بودو پای دیگر ورزشکار را با ۱۰ ست ۸تایی و وزنه سنگین تر تحت قشار تمرین قراردادند .
آنان متوجه شدند در ماهیچه هایی که تحت تمرینات با وزنه های سنگین تر قرار گرفته بودند، بطور آنی پاسخ مثبتی از سوی برخی ژنهای مسئول تولید فاکتورهای رشد عضلانی دیده میشود.گرچه بخش دیگری از ژنهای مرتبط با رشد عضلانی تحت تاثیر قرار نگرفته بودند(مانندIGF-1 ,MHC , MRF  ) ونیز ژنهای مرتبط با آتروفی( کوچک شدن عضلات).
بعلاوه، در هیچکدام از ۲ گروه تفاوتی بین میزان درگیری فیبرهای عضلانی نوع ۱ و ۲ مشاهده نشد.

بر اساس نتایج این تحقیق میتوان گفت که درست است که در گروهی که با وزنه های سنگین تمرین میکنند برخی از ژنهای مرتبط با رشد عضلانی تحریک شدند اما بخش زیاد دیگری از آنها هیج گونه پاسخی نداند در نتیجه بهتر است بدنسازان دوره های تمرین چرخشی را در دستور کار خود قرار دهند یعنی هم دوره های سنگین و با تکرار کم و هم  دوره های سبک با با تکراربالاتر را در دستور کار تمرین خود داشته باشند تا بهترین نتیجه برای رشد عضلات حاصل گردد.

منبع: فلکس .آگوست ۲۰۱۳

مترجم : دکتر محمد طبرستانی

توجه : تمامی حقوق این مطلب برای گروه SPORT4ALL  محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

نظر خود را بگذارید


8 − چهار =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز