بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
افزایش کورتیزول اتفاق بدی نیست!





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

افزایش کورتیزول اتفاق بدی نیست!

968

افزایش کورتیزول اتفاق بدی نیست!

نتایج شگفت انگیز یک تحقیق: افزایش کورتیزول اتفاق بدی نیست!
افزایش تستوسترون و هورمون رشد تنها تغییر برای افزایش رشد عضلانی بود ،بنا بر این کسانی که بالاترین سطح این هورمون را دارند ،باید بیشترین رشد را در حجم عضلانی به دست آورند.
اما این موضوع به همین سادگی است؟

همه بدنسازان اهل مطالعه شنیده یا خوانده اند که جلسه تمرین باید کمتر از ۴۵ دقیقه باشد چون پس از این محدوده زمانی سطح کورتیزول بسیار بالا میرود.بر اساس تحقیقی که جدیدا به چاپ رسیده افزایش سطح کورتیزول شاید خیلی هم اتفاق بدی نباشد!محققان ۵۶ فرد سالم (بدون سابقه تمرین)را در یک برنامه ۱۲ هفته تمرین مقاومتی تحت بررسی قرار دادند.دانشمندان سطح تستوسترون،هورمون رشد،IGF1 و کورتیزول موجود خون آنها را در پایان این برنامه اندازه گیری کردند.

اگر افزایش تستوسترون و هورمون رشد تنها متغییر برای رشد عضله بود ،در نتیجه آنهایی که سطح بالای این هورمون ها را داشتند باید رشد بیشتر را در حجم عضلانی تجربه میکردند.

بزرگ ترین برنده ها نشان دادند که هورمون رشد و کورتیزول هستند.آنهایی که بعد از تمرین بیشترین افزایش را در سطح کورتیزول داشتند ،بیشترین رشد را در سایز فیبر های عضلانی نوع ۲ مشاهده کردند.بنا بر این اگر اجرای برنامه تمرین در کمتر از ۴۵ دقیقه با هدف کنترل کورتیزول کلید رشد عضله بود گروهی که بیشترین سطح افزایش تستوسترون را داشت باید برمده اصلی در این تحقیقات میشد .

اما جالب است بدانید که بیشترین سطح کورتیزول بعد از تمرین گروهی بود که بیشترین پیشرفت را در هایپر تروفی (سایز)تجربه کرد.
بر اساس اظهارات وانیل وست(مولف اصلی این تحقیقات): این ایده که میتوانید یا اینکه باید کل برنامه تمرین را طوری طراحی کنید که تستوسترون و هورمون رشد را در بدن تحت تاثیر قرار دهید ایده اشتباهی است .در واقع هیچ شواهدی وجود ندارد که از این ایده دفاع کند.

هفته نامه البرز

نظر خود را بگذارید


× شش = 18

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز