بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
افزايش حجم منطقي و ماندگار





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

افزایش حجم منطقی و ماندگار

903

افزایش حجمچند راه کار برای رسیدن به حجم عضلانی
در عصر امروز که تمایل بیشتر  به لاغری است شما جویای تناسب اندام و افزایش حجم عضلانی هستید پس ما چند راه کار برای شما داریم تا شما را به هدف خود که افزایش حجم عضلانی بدون چربی است برساند
در اولین قدم باید گفت  که اگر شما برای رسیدن به مقصد خود (حجم) دنبال اتوبان های می گردید تا یک شبه به هدف خود برسید باید در همین قدم دست از ارزوی خود بردارید . اما اگر صبر و اسقامت داشته باشید و با سعی و تلاش می توانید به بهترین نوع حجم دست یابید که همان بالانس قوی عضلات می باشد.
اولین قدم در راه حجم عضلانی افزایش کالری است
( وعده های بیشتر غذائی )
لازمه حجم عضلانی در بدن دریافت کالری است .برای افزایش کالری لازم است که شما حداقل ۳۰ تا ۴۰ گرم پروتئین را در وهله ی اول و از کربو هیدرات ها ی کم چرب و چربی های سالم استفاده کنید . از  کربو هیدرات ها کم چرب یا بدون چربی می توان : سیب زمینی – گندم – جو دوسر همرا با عسل و کربو هیدرات هائی که باید در مصرف انها کمی با وسواس بود مانند موز – ذرت – نان غیر سبوس دار و کربو های ناسالم ماند فست فود ها و غذاهای سرخ کردنی و پرچرب را باید از رژیم خود حذف کنید و از چربی های سالم می توان به دانه انگور و روغن زیتون اشاره کرد . توصیه می شود تا کالری رسانی به بدن را در غذاهای کوچک و دفعات بالا انجام شود تا هم بدن کم چرب و هم انرژی رسانی به عضلات مداوم باشد .
استراحت مهمتر از تمرین
یک باور غلط و عجیب در ورزشکاران این است که فکر می کنند برای افزایش حجم باید بیشتر در باشگاه بود و تمرین کرد . و این بزرگترین اشتباهی است که ورزشکاران مرتکب ان می شود . باید به این نکته توجه داشت که حجم عضلانی در زمان سوخت رسانی و ریکاوری عضلات رخ می دهد . یعنی شما وعده ی غذائی متناسب و استراحت کافی نداشته باشید , حتی با سخت ترین تمرین ها به هدف نهائی خود که حجم عضلانیست نخواهید رسید .
بدن خود را اماده حجم گیری کنید
کوین لورون برای روزهای تمرینی حجم خود  قبل از تمرین به دویدن می پرداخت و بعد از ان شروع به حرکات کششی می کرد این حرکات دو و کشش باعث بالا رفتن دمای بدن شده  و تمرین با شدت متوسط و رو به بالا می تواند موجب افزایش هرمون ادرنالین در بدن شود و رشد عضلات را تقویت کنند . نفس عمیق در بین ست های سنگین و شدت تمرینی و هم اسید لاکتیک بدن را بالا برده و شما را در یک جلسه تمرینی یاری می دهد تا به هدف نهائی خود نزدیک تر شوید .
تمرینات با وزنه و قواعد آن
برای حجیم کردن تمام بدن لازم است که ماهیچه های بزرگتر بدن یعنی پا و عضلات پشت را قرار دهید . دیگر لازم نیست که نگران دیگر عضلات باشید و قتی پاها شما که بزگترین عضلات شما هستند بزرگ شوند همه چیز درست می شود و همچنین عضلات پشت بزگرین عضلات بالا تنه هستند هرگز وقت صرف عضلات کوچکتر , وقتی که عضلات بزرگ شما کوچک هستند و حجم کالی بدنتان کم است , هدر ندهید .فکر کنید فقط وقتی که وقت خود را صرف عضلات کوچک می کنید دیگر قدرتی برای قسمت های بزرگتر ندارید . درست است که تمرینات سینه و بازو برای شما شیرین تر است ولی وقتی عضلات بزرگ شما حجیم شوند ان وقت می توانید عضلات کوچک خود و تک مفصلی ها را بیشتر کار کنید .
۲٫ تمریناتی را انجام دهید که بتوانید بیشترین وزنه را مهار کنید :
بعد از اینکه تمرینات خود را روی عضلات بزرگ بدن گذاشتید . لازم است حرکاتی را برای عضلات خود انتخاب کنید که بتوانید بیشترین وزنه را در ان جابه جا نمائید .به خصوص وقتی هدف حجم باشد .همچنین حرکاتی را انتخاب کنید که بیشترین فیبر عضلانی را تحریک کند برای این کار لازم است حرکات چند مفصلی مثل اسکوات – پرس پا – ددلیفت – پرس سینه را در برنامه ی خود بگنجانید .
اشتباه نکیند منظور از جابه جا ای ماکزیمم وزنه ها این نیست که شما گامی فراتر از توان خود بردارید که این کار نه نتها حجم نمی اورد بلکه به مرور زمان باعث نابودی استخوان ها و مفاصل می گردد . شماباید وزنه ای را نتخاب کنید که بتوانید حداکثر ۸ تکرار و حداقل ۶ تکرار با ان بروید و یا ۲ تکرار اخر را حرف تمرنی به شما کمی کمک دهد یعنی وزنه ای استفاده نشود که شما بتوانید با ان ۲۰ تکرار را انجام دهید .

نظر خود را بگذارید


× دو = 2

یک دیدگاه برای “افزایش حجم منطقی و ماندگار”

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز