بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
اصول گرم کردن و سرد کردن بدن





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۲۷ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

اصول گرم کردن و سرد کردن بدن

1409

اصول گرم کردن و سرد کردن بدن

انجام  گرم کردن و سرد کردن تدریجی بدن قبل و بعد از ورزش از انجام خود ورزش به تنهایی مهم تر است . همان چیزی که غالب افراد به آن توجه نمی کنند و بیشتر آسیب های ورزشی ناشی از همین عدم توجه است .

Warming up

در گرم کردون بدن باید به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه عضلات و مفاصل حرکات ملایم و حداقلی انجام دهند . فایده ی گرم کردن بدن این است که از بروز صدمات اسکلتی – عضلانی جلوگیری کرده و سطح تحمل بدن را برای انجام تمرینات ورزشی بالاتر می برد .

cooling down

در سرد کردن بدن بعد از ورزش باید ۵ تا ۱۰ دقیقه را به پیاده روی آهسته و استرچ و کشش عضلات بدن اختصاص داد . فایده ی سرد کردن تدریجی بدن این است که از استرین و نیز نواسات غیر طبیعی فشار هون جلوگیری می کند .

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


چهار − = 0

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز