بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
اسکوات با هالتر پشت بدن





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

اسکوات با هالتر پشت بدن

701

اسکوات با هالتر پشت بدنیکی از بهترین حرکت برای عضله اشک پا و عضلات رویی پا .
این حرکت از جمله حرکاتیست که میشه با یک جفت دمبل هم در خونه انجامش داد .
نکته : در این حرکت نباید به هیچ وجه کاملا بشینید چون به مفصل و رباط زانوتون فشار زیادی میاره .
تکنیک شدت دهنده : حتما در بخش بالایی حرکت , کاملا عضلات پاتون و عضله باسنتون رو منقبض کنید .
این حرکت یه حرکت فوق العاده تاثیرگذار برای عضله پاست . پیشنهاد میکنم همیشه از این حرکت در برنامه پاتون بهره لازم رو ببرید .
میتونید این حرکت رو با “جلو پا ماشین” به صورت سوپرست برید .
برای این حرکت , ۴ ست ۱۵/۲۰ تکراره

منبع: بدنسازی

نظر خود را بگذارید


1 + سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز