اسکوات با هالتر پشت بدن

اسکوات با هالتر پشت بدنیکی از بهترین حرکت برای عضله اشک پا و عضلات رویی پا .
این حرکت از جمله حرکاتیست که میشه با یک جفت دمبل هم در خونه انجامش داد .
نکته : در این حرکت نباید به هیچ وجه کاملا بشینید چون به مفصل و رباط زانوتون فشار زیادی میاره .
تکنیک شدت دهنده : حتما در بخش بالایی حرکت , کاملا عضلات پاتون و عضله باسنتون رو منقبض کنید .
این حرکت یه حرکت فوق العاده تاثیرگذار برای عضله پاست . پیشنهاد میکنم همیشه از این حرکت در برنامه پاتون بهره لازم رو ببرید .
میتونید این حرکت رو با “جلو پا ماشین” به صورت سوپرست برید .
برای این حرکت , ۴ ست ۱۵/۲۰ تکراره

منبع: بدنسازی

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.