بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
اسرار میلوس سارکف یکی از مربیان برجسته جهان ( طراحی وعده های غذایی)





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

اسرار میلوس سارکف یکی از مربیان برجسته جهان ( طراحی وعده های غذایی)

894

 اسرار میلوس سارکف یکی از مربیان برجسته جهان ( طراحی وعده های غذایی)

وقتی فاصله وعده های غذایی شما خیلی زیاد باشد ، بدن به سمت تجزیه حجم عضلانی تمایل پیدا می کند برای تامین نیازش به آمینو اسید ها برای اعمال فیزیولوژیک مختلف در بدن . در مقابل وقتی در پی مصرف وعده های غذایی ، امینو اسید ها پس از گوارش در خون شما جریان داشته باشند ، بدن براحتی به انها دسرسی خواهد داشت و سر انجام وقتی سطح آمینو اسید های ناشی از مصرف یک وعده غذایی در خون کاهش یابد ، بدن باز هم سراغ آمینو اسید ذخیره شده در بدن می رود که این چیزی نیست جز حجم عضلات شما و برای استفاده از این امینو اسید ها ، بدن شروع می کند به تجزیه عضلات .

ولی وقتی به طور مکرر مقدار کافی از آمینو اسیدها را با مصرف پروتئین با فاصله هر دو تا سه ساعت یک بار در اختیار بدن قرار دهید، احتمال بسیار کمتری وجود دارد که بدن به سمت تجزیه عضلات تمایل یابد به این دلیل که مواد غذایی مورد نیاز به راحتی در اختیارش قرار گرفته و نیازی به انجام پروسه های دشوار تر ندارد .

 در واقع می توانید این طور تصور کنید که اگر روزانه یک وعده غذایی حاوی ۲۰۰ گرم پروتئین مصرف کنید ، احتمالاً برای بیش از ۱۲ ساعت در روز مقدار آمینو اسید قابل توجهی در خون شما جریان نخواهد داشت . در واقع در این صورت حداقل ۱۲ ساعت از روز بدن شما در شرایط کاتابولیک خواهد بود ( یعنی موقعیتی که طی آن عضلات تحت تخریب و تجزیه قرار می گیرند ).

اگر همین مقدار پروتئین را در بین  شش وعده تقسیم کنید و آنها را به فاصله سه ساعت یک بار میل کنید، بدن تنها در طول ساعات اندکی از شب که شما در خواب هستید و غذایی دریافت نمی کنید به سمت شرایط کاتابولیک پیش میرود . و این سناریوی بسیار بهتری برای عضله سازی یا حفظ حجم عضلات است . وهر چه تعداد وعده های مصرف پروتئین شما در طول روز افزایش یابد ، بهتر می توانید از شرایط کاتابولیک در امان باشد.

تنها نکته ای که باید در ارتباط با مصرف وعده های متعدد مد نظر داشته باشید مقدار کالری دریافتی شماست . با مصرف وعده های کوچکتر از دریافت کالری بیشتر از اندازه خودداری کنید و مقدار پروتئین دریافتی در هر وعده را حول حوش ۳۰ گرم حفظ کنید . دیگر درشت مغذی های دریافتی یعنی کربوهیدرات و چربی را هم باید تحت نظر داشته باشید تا از افزودن بر ذخایر چربی بدن ممانعت کنید .

منبع : مجله فلکس

نظر خود را بگذارید


− یک = 0

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز