بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
آموزش حرکت همسترینگ پشت پا با دستگاه





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

آموزش حرکت همسترینگ پشت پا با دستگاه

1709

آموزش حرکت همسترینگ پشت پا با دستگاه

حرکت اول: پشت پا خوابیده تک پا
شروع: به صورت دمر بر روی دستگاه پشت پا دراز بکشید، مچ پاهایتان را زیر غلتک های اسفنجی دستگاه قرار دهید و زانوها را درست خارج از لبه میز نگه دارید. برای ثبات بهتر، دست هایتان را محکم به لبه های میز یا دستگیره های دستگاه بگیرید. از خمیدگی جزئی زانو ها در زمان شروع حرکت اطمینان حاصل کنید و آنها را از خطر باز شدن بیش از حد در امان نگه دارید.


حرکت: وزنه را سبک تر از حرکت پشت پا خوابیده استاندارد انتخاب کنید و غلتک دستگاه را با انقباض فقط یکی از پاها به سمت باسن بالا ببرید، پای دیگر را در همان موقیعت شروع نگه دارید. عضلات همسترینگ پای فعال را در بخش فوقانی منقبض کنید و سپس به نقطه شروع بازگردید. وقتی تمام تکرارها را برای یک پا انجم دادید، میتوانید سراغ پای مخالف بروید.

اجرای گاه به گاه حرکات تک پا به شما کمک خواهد کرد تا به تقارن بهتری در عضلات دو سمت بدن دست پیدا کنید و اختلاف سایز احتمالی دو طرف را در حداقل نگه دارید.

حرکت دوم : پشت پا نشسته با دستگاه
شروع: قبل از نشستن در داخل دستگاه، وزنه متناسب با قدرت خودتان را انتخاب کنید. پشتی دستگاه را در سطح مطلوب تنظیم کرده و بطور کامل در داخل دستگاه بنشینید تا پشت تان به تشک فشرده شود. قسمت پشتی و پایینی ساق ها (کمی بالاتر از قوزک)را بر روی غلتک دستگاه قرار داده و دستگیره ها را هم محکم در دست بگیرید.

حرکت: انقباض قدرتمندی را در عضلات همسترینگ ایجاد کنید و وزنه را به پایین فشار بدهید تا زانوهایتان کاملاً خم شوند. پس از مکث کوتاهی در بخش اوج انقباض، به آرامی و با کنترل به نقطه شروع برگردید تا تاثیر بخش منفی حرکت به حداکثر برسد. قبل از صاف شدن کامل زانو ها در بخش بالایی، حرکت معکوس کرده و تکرار بعدی را شروع کنید.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


− شش = 3

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز