بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
آموزش حرکات کششی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

آموزش حرکات کششی

1036

آموزش حرکات کششی

دلیل کشش عضلات چیست ؟

بسیاری از محققان و پزشکان معتقدند کشش های منظم و انعطاف عضلانی موجب افزایش پتانسیل رشد، قدرت و ریکاوری عضلات می شود و ریسک آسیب دیدگی و دردها را کاهش می دهد.
پیشرفت در سطح عملکردی، خط شروع هر بدنساز و ورزشکاری است. اگرچه تا کنون داده های مطلقی در مورد رابطه انعطاف با افزایش وزنه های لیفت ثبت نشده است، اما کاهش ریسک آسیب پذیری ورزشکار موضوع ثابت شده ای است که حرکات کششی نقش مثبتی برای رشد عضلات دارد.

چگونه حرکات کششی را اجرا کنیم؟

به طور خلاصه دو نوع کشش در دنیای فیزیولوژی تمرینی وجود دارد، کشش ایستا و پویا. کشش ایستا آن گونه از کشش عضلانی است که برای چند لحظه عضلات در یک حالت یکسان و در حالت کشش قرار می گیرند و به طور کلی برای همه آشنا هستند.

کشش های پویا یا دینامیکی صورت مقابل این حرکات هستند، به نحوی که در آن ها عضلات و وزن قسمت های مختلف بدن با خلق گشتاوردهای مختلف موجب ایجاد کشش و فشار عضلات می شوند. حرکاتی مثل لانچ راه رفتنی، چرخش دست ها، جلو و عقب کردن پاها و پرش های خاص می توانند انواعی از کشش های پویا باشند. هر دو این حرکات کششی فواید خاص خود را دارا می باشند.

چه زمانی حرکات کششی را اجرا کنیم؟

تمام جزییات حرکات کششی منوط به انجام به موقع آن هاست. نکته اصلی اینجاست که اگر آن را به موقع انجام ندهید می تواند در اجرای برخی تمرینات شما اخلال ایجاد کند. کشش های ایستا به جهت آن که می تواند تا ۱۰ درصد از قدرت عضلانب بکاهد، قبل از حرکات قدرتی به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که بی تردید قدرت شما را برای تمرینات شدیدتر می کاهد، اما کشش های پویا برای قبل تمرین بسیار مفید و حیاتی است، چرا که موجب گردش خون و پمپ بهتر شده و به واسطه سرعت و پرش های خاص، هوشیاری شما را نیز افزایش می دهد.
آموزش حرکات کششی

متخصصان به تمام ورزشکاران حرفه ای توصیه می کنند حتما قبل از کشش چند دقیقه بدن را با دستگاه های هوازی گرم کنند و بعداً سراغ آن ها بروند. ۵ الی ۱۰ دقیقه از این تمرینات جریان خون را افزایش خواهد داد. پس از این، می توانید سراغ کشش های پویا بروید، البته انرژی خود را می بایست برای ادامه تمرینات تنظیم کنید. اگر تمام بدن را کشش می دهید بهتر است سراغ زمان های پر انرژی بروید.

باید سراغ تمرینات منظم خود بروید و بعد از آن برنامه نهایی کشش را اجرا کنید. بعد از گرم شدن، عضلات کاملاً در شرایط مساعد برای کشش قرار می گیرند. بله، اگر چه این موضوع با عقاید ما متفاوت است، اما حقیقت دارد. بهتر است در چنین مواقعی برای افزایش انعطاف پذیری بدنتان این تکنیک ها را اجرا کنید. هر زمان که تکنیک را اجرا می کنید باید آن را برای ۳۰ ثانیه حفظ کنید. تاثیرات عمقی کشش ها بسیار متعدد و مناسب است.

و در آخر اینکه حرکات کششی به افزایش قد شما کمک خواهد کرد در صورتی که صفحات استخوانی شما بسته نشده باشند !

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


6 − یک =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز