بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
آب سبزي ها؛ سركوب كننده ي اشتها





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

آب سبزی ها؛ سرکوب کننده ی اشتها

887

آب سبزی ها؛ سرکوب کننده ی اشتها
آب سبزی ها همچنین به تنظیم قند خون نیز که عامل مهمی در حفظ سلامت عمومی بدن است، کمک می کند. درصد قند موجود در آب سبزی ها بسیار کمتر از قند موجود در آبمیوه ها و میزان کالری آن هم بیش از ۵۰ درصد کمتر از کالری آب میوه هاست. ولی مزیت آبمیوه ها این است که نیاز جسمی و روحی به خوردن غذاهای شیرین را تامین می کنند.

هرگاه احساس کردید که ممکن است پرخوری کنید یا هنوز از زمان غذا خوردن تان چیزی نگذشته ولی باز هم میل به غذا دارید، یک لیوان آب هویج یا آب جعفری بنوشید؛ در این صورت اشتهای تان فروکش خواهد کرد. فقط دقت کنید آبمیوه هایی را که قندشان خیلی بالاست، کمتر بخورید. صبح ها نوشیدن یک لیوان آب سبزی به صورت ناشتا، به کاهش وزن کمک زیادی می کند. البته شاید خوردن آن به طور ناشتا چندان خوشایند نباشد، ولی اگر فواید آن را به خاطر بیاورید بهتر می توانید مزه ی آن را تحمل کنید.

در حالی که نوشیدن آب به طور ناشتا می تواند قدری از انرژی بدن بکاهد. نوشیدن آبمیوه به طور ناشتا به ما انرژی می دهد و در طول روز سرحال خواهیم بود. از آنجا که آبمیوه و آب سبزی ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند، خوردن آنها در هنگام صبح کمک می کند روز را بهتر سپری کنیم و تمرینات ورزشی مربوط به کاهش وزن را بهتر انجام دهیم.

تنوع را فراموش کنید
برای اینکه از نوشیدن آبمیوه و آب سبزی دلزده نشوید، از میوه ها و سبزی های متنوع استفاده کنید و خود را به یک نوع میوه یا سبزی محدود نکنید. به این ترتیب هم بدن انواع مواد مغذی را دریافت خواهد کرد و هم طعم های گوناگون آبمیوه و سبزی ها شما را به ادامه ی مصرف آن تشویق می کند. اگر از یک برنامه ی منظم غذایی و ورزشی برای کاهش وزن پیروی می کنید، با نوشیدن یک لیوان آبمیوه در هر روز راحت تر می توانید به هدف تان برسید و علاوه بر آن در حفظ وزن دلخواه هم موفق تر خواهید بود. با نوشیدن روزانه ی آبمیوه، پس از مدتی ارتقای وضعیت سلامتی تان را حس خواهید کرد و آن وقت است که دیگر نمی توانید این ماده ی مغذی را از برنامه ی غذایی روزانه ی خود حذف کنید. آب میوه و آب سبزیجات توان سیستم ایمنی را افزایش می دهد و همچنین روند هضم غذا را آسان تر می کند.

آب میوه و سبزی هایی چون کرفس، هندوانه، خیار و زغال اخته حاوی مواد مغذی فراوانی هستند. توصیه می شود پیش از استفاده از آب میوه ها برای کاهش وزن، حتما با پزشک مشورت کنید. این نکته در مورد خانم های باردار و شیرده یا افرادی که دچار بیماری خاص هستند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


+ سه = 9

یک دیدگاه برای “آب سبزی ها؛ سرکوب کننده ی اشتها”

  1. دکتر علی تاج دینی می‌گه:

    سلام
    اجازه بدید به مطلب فوق العاده فوق بر اساس تجربه و علم ناچیز خودم مطلبی را اضافه کنم : به آب سبیزیجات ، آب یک عدد لیمو ترش تازه ( تاکید میکنم : لیمو ترش تازه ) اضافه کنید که هم نوشیدنش گواراتر باشد و هم درصد آنتی اکسیدان آن افزایش یابد

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز